Досягнення

Фото 1 Фото 2

Херсонський ясла-садок №37 компенсуючого типу
Херсонської міської ради

"РОЗУМНИЙ ГНОМ"

Вітаємо!

Ви на офіційному сайті Херсонського ясел-садка №37 компенсуючого типу Херсонської міської ради. Цей сайт був створений для того, щоб батьки завжди були в курсі повсякденного життя нашого дитячого садка та знали про нього більше. У будь-якому куточку світу ви можете зайти до інтернету і дізнатися остінні новини з нашого дошкільного навчального закладу. Бажаємо, щоб наш сайт став для вихователів помічником, для батьків - порадником у вихованні, а для дітей - надійним всезнаючим другом.

З повагою, адміністрація

Контакти
м. Херсон,
вул. Лавреньова 6,
e-mail: det.sad37@ukr.net, (0552)29-09-38
(096)532-67-07
(050)554-55-19

Сторінка психолога

Кірилейза Тетяна Вікторівна

Практичний психолог
Освіта: повна вища, ХДУ
Педагогічний стаж: 24 років
Категорія: спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання "практичний психолог-методист"
Дата народження: 03.05.1970

Фото 4

Основні завдання психологічної служби закладу

- Проведення просвітницьких лекцій, семінарів, занять з педагогами, батьками, дітьми;

- консультативна допомога всім учасникам навчально-виховного процесу;

- корекційно-розвивальна робота з дітьми, батьками, педагогами;

- допомога дітям, які мають проблеми в поведінці або які опинилися в складній життєвій ситуації;

- психологічний супровід обдарованих дітей;

- психологічний супровід новоприбулих дітей;

- визначення психологічної готовності дітей 5-річного віку до навчання у школі.

Що робить дитячий психолог?

Психодіагностика

Мета психодіагностики - визначити об'єктивний стан людини, виділити його причини, а також оцінити рівень розвитку тих чи інших психічних процесів (пам'яті, уваги, мислення і т.д.). Ви, мабуть знаєте, що для діагностики дорослих використовують тести. Для дітей теж використовують тести, але особливі – дитячі. Психолог може попросити вашої дитини щось намалювати, пограти з ним в захоплюючу гру – а насправді ж за допомогою цих дій збере необхідні дані. Будь-який психолог володіє досить великим набором психодіагностичних засобів та методик.

Фото 5

Розвиваючі заняття

За допомогою розвиваючих психологічних ігор психолог допоможе розвинути у дитини різні необхідні навички і якості. Найчастіше розвиваючі психологічні заняття проводяться з групою дітей, тому дитина також вчиться спілкуватися з іншими дітьми, вільно почуватися в колективі.

Фото 6

Корекційно-відновлювальна робота

За наявності у дитини серйозних емоційних або особистісних труднощів може знадобитися спеціально організована психотерапевтична робота. Це можуть бути заняття на зняття тривожності, страхів, на підвищення самооцінки, на зняття агресивних тенденцій. Дитяча психотерапія може знадобитися, якщо дитина пережила сильний стрес.

Методи, що застосовуються в дитячій психотерапії, різноманітні. Наприклад, для зовсім маленьких дітей дуже дієвим методом виявляється так звана пісочна терапія. Для дітей старшого віку дуже ефективна буває казкотерапія. Гра, малюнок, казка - всі знайомі і цікаві для дитини предмети і заняття стають в руках психолога потужним засобом допомоги.

Консультування батьків та сімейне консультування

У психологів є така аксіома «Проблеми маленьких дітей - це проблеми батьків». І це насправді так. При уважному розгляді причини всіх дитячих труднощів перебувають у сімейних проблемах і конфліктах, неадекватності стилю виховання і т.д. Тому часто виходить так, що для вирішення проблеми дитини досить батькам самим розібратися в причинах і змінити щось у своїй поведінці, в ситуації, навколишнього дитини. Психолог на консультації допоможе вам побачити себе з боку, об'єктивно оцінити свої методи виховання. Гарний психолог ніколи не буде судити або дорікати вам за що б то не було. Він просто дасть вам у руки нові, більш ефективні інструменти виховання, розповість більше про вікові особливості малюка.

Фото 7 Фото 8 Фото 9

Семінар - практикум для практичних психологів та вчителів - логопедів

В Херсоні відбувся семінар «Соціально-емоційний розвиток дітей з синдромом Дауна, основні напрямки роботи з дітьми з особливими потребами». Особливості формування мовлення у дітей з синдромом Дауна» для психологів, логопедів, вихователів ,які працюють в дошкільних навчальних закладах, та батьків «сонячних дітей».

Семінар став заключним у циклі інформаційно – навчальних заходів, які організовані ГО «Сонячні діти Херсонщини». Спеціалісти, які взяли участь у семінарах, зможуть використовувати отриману інформацію і знання для роботи з дітьми з різними діагнозами.

Спікерами стали сертифіковані фахівці Зиневич Тетяна – практикуючий вчитель-логопед і Кірилейза Тетяна – практичний психолог вищої категорії Херсонського ясел-садка №37 компенсуючого типу Херсонської міської ради, які пройшли навчання в Києві, Львові, Москві

На семінарі розглядались таки питання, як:

Основні напрямки роботи з дітьми з особливими потребами.

Специфіка розвитку дітей з СД в прцесі їх адаптації до умов групового навчання

Соціально-емоційний розвиток

Розвиток когнітивної діяльності.

Розвиток навичок самообслуговування.

Організація та методика проведення занять в адаптаційних групах.

Особливості формування мовлення у дітей з СД

Порівняльна характеристика розвитку мовлення у дітей

Формування навичок комунікації та спілкування

Особливості логопедичної роботи з дітьми з СД

Методи та прийоми роботи при формуванні навичок мовлення та комунікації

Семінар відбувся в рамках проекту «Школа обізнаності «Особливі діти – звичайні можливості» в межах проекту «Українська регіональна платформа громадських ініціатив», що адмініструється ГО Центр «Жіночі перспективи» спільно з БО «Фонд громади міста Херсона «Захист» за фінансової підтримки Європейського Союзу. Фото 10 Фото 11 Фото 12

Кирылейза Татьяна Викторовна, практический психолог высшей категории, стаж работы – 22 года. Из них 15 лет в центре реабилитации детей-инвалидов. Профессиональные интересы - дети и взрослые с расстройствами аутистического спектра, проблемы обучения и воспитания детей с синдромом Дауна, психологическое консультирование, проблемы поведения.

Самообразование:- обучающий проект «Комплексный подход к обучению и воспитанию детей с синдромом Дауна», Симферополь, 2010 – 2011 гг.

-обучающий семинар по обучению детей речи и чтению «Смотри и говори» (Киев, 2011)

- обучающий семинар по работе с дидактическим пособием НУМИКОН (Киев, 2011)

- участие в обучающей программе «Базовые принципы метода поведенческого анализа в применении к детям с расстройством спектра аутизма» - 100 часов – Киев, 2013

- тренинг «Методика TEACCH» Киев, 2014

-семинар «Розлади аутистичного спектра: діагностика і допомога дітям, молоді і дорослим» - Львів,2014